Serdecznie polecam

zdrowa dieta szybkie odchudzanie

zdrowa dieta szybkie odchudzanie

Pochylić Chest Press ze Resistance Bands - VIDEO

Wykonywanie naciśnij nachylenie klatki piersiowej z zespołów oporowych dołączonych jest zdecydowanie bardziej zaawansowane ćwiczenia. Być może już wiesz, że prasa nachylenie klatki piersiowej jest to świetny sposób, aby skupić większą uwagę na górnych Pécs. Technicznie rzecz biorąc prasę ławka skośna ukierunkowany szef obojczykiem Wyższych piersiowego, które jest w zasadzie dalej "górnych Pecs." Dodanie tego ćwiczenia do treningu najlepiej w klatce piersiowej może pomóc uzyskać masę mięśniową, której szukasz, albo wcisnąć się obok płaskowyżu!

Dodając zespoły oporu do prasy w klatce piersiowej jesteś rzeczywiście zwiększa szybkość i przyspieszenie ruchu. Teraz inaczej trening mięśni, zamiast po prostu dodanie większej wagi. Masa lub siła naciskania na ty (lub ty popychając) różni się zasadniczo w górę ruchu w stosunku do dolnej części tego ruchu. Pasma są dosłownie ciągnie cię w dół. Kluczem do tego konkretnego ćwiczenia jest tot jest powrót wagi do "góry" lub w pozycji wyjściowej z wybuchową siłą i tak szybko, jak to możliwe.

Jeśli dodajesz zespoły oporu do treningu, nie być ostrożnym, aby zaległe go. Ci, którzy po raz pierwszy rozpocząć pracę z dodatkiem zespołów odporność na ich treningu w rzeczywistości może wystąpić nadmierny ból z powodu większej ilości ekscentrycznego przeciążenia, która jest występującym. Mimośrodu części ruchu odnosi się do fazy opuszczania. Ponieważ są mocowane zespoły oporu, oni tworząc większą siłę.

Oto kilka wskazówek dla właściwej formie:

zdrowa dieta szybkie odchudzanie

1. Dołączyć pasm odporność na pasku i ustabilizować lub połączysz je, żeby nie poruszać. Na filmie widać, że mam zespoły związane z bazą ławce, a potem wokół górnej części paska.

2. Jak zawsze utrzymać abs napięty i wykonywać ćwiczenie tak jak byś standardowej prasy ławka skośna.

3. Kontroluj ruch i przejąć kontrolę wagi, nie pozwól, by cię kontrolować! Gdy masa jest obniżony do klatki piersiowej, naciśnij go ponownie z siłą i prędkością. Pamiętaj, że pracujesz w stosunku do masy, jak również siły zespoły oporności są przewidującego. Nie odbijać na wadze lub używać żadnych wniosków szarpanie.

Chcę podkreślić, że nie jest to ćwiczenie dla początkujących w sali wagi. Po masz opanowane prasę nachylenia bez pasm, ćwiczyć zmniejszając ciężary i wykonując te same ćwiczenia z taśmami w załączeniu. Kiedy czujesz się komfortowo z ruchem, koncentrować na treningu trudniejsze.

Los Angeles Personal Trainer Riley Daye jest częścią ProGrips Fitness Team. Jego obszary badań obejmują Podnoszenie ciężarów, ćwiczenia siłowe, żywienie, budowy ciała i Sport specjalistycznego szkolenia.

Wpis zawdzięczamy